Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar krijgen verslaafden gratis drugs??

Hallo! Ik heb ooit gehoord dat er plaatsen zijn waar verslaafde mensen samenkomen en gratis drugs of methadon krijgen. Jullie zullen denken dat ik het voor mezelf vraag maar het is echt waar niet zo. Ik moet gewoon een junkie zien te vinden voor een project....dus als jullie plaatsen kennen waar ze samenkomen of zo (in België) dan zou ik het erg appreciëren. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
684
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lijkt me niet echt slim om naar een groepje junkies te lopen en vragen of er een aan je project mee wil doen. voor hetzelfde geld krijg je een mes ergens of wat dan ook. in ieder geval het is mij geleerd om die mensen te vermijden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het voor een serieus project is zou ik contact opnemen met de sociale dienst.die kan je misschien met een hulpverlenende instantie in contact brengen waar je dan je bedoelingen kunt duidelijk maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan contact opnemen met verslavingszorgen zoals Tactus of Jellinek.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat krijgen ze bij een slaaphuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding