Waar krijgen verslaafden gratis drugs??

Hallo! Ik heb ooit gehoord dat er plaatsen zijn waar verslaafde mensen samenkomen en gratis drugs of methadon krijgen. Jullie zullen denken dat ik het voor mezelf vraag maar het is echt waar niet zo. Ik moet gewoon een junkie zien te vinden voor een project....dus als jullie plaatsen kennen waar ze samenkomen of zo (in België) dan zou ik het erg appreciëren. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lijkt me niet echt slim om naar een groepje junkies te lopen en vragen of er een aan je project mee wil doen. voor hetzelfde geld krijg je een mes ergens of wat dan ook. in ieder geval het is mij geleerd om die mensen te vermijden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het voor een serieus project is zou ik contact opnemen met de sociale dienst.die kan je misschien met een hulpverlenende instantie in contact brengen waar je dan je bedoelingen kunt duidelijk maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan contact opnemen met verslavingszorgen zoals Tactus of Jellinek.

Antwoorden (1)

Dat krijgen ze bij een slaaphuis.