Hoe selecteer je de content uit de mappen via de enVivo mediaplayer?

Va. 17 feb. heeft de Aldi een full hd mediaplayer te koop.
Deze lijkt me wel interessant. Maar ik vind nergens info over dit kastje. Ik wil graag weten hoe je toegang kunt krijgen tot de mappen van de externe harde schijf.
En of die wel 1TB schijven aankan.
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_07/OFF06.SHTML

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Inderdaad een perfecte Mediaspeler voor dat geld.
Hij speelt alles af en nog snel ook.
Je kan gewoon door de mappen browsen, net als op je computer, maar dan met de afstandsbediening en dat gaat ook snel.

Toegevoegd na 13 minuten:
Oja ik heb een 1TB sata disk erop aangesloten via docking station en die werkt prima!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat geeft die aan via het menu, wat belangrijk is dat het een netwerkkaart aan boord heeft hiermee kan je het gewoon in je netwerk opnemen en zo de de films, foto's en muziek op je tv of beamer afspelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook geinteresseerd in die mediaplayer en ben dus ook op zoek naar informatie hierover.
Moet je dan als je bijv een film hebt staan op je pc, deze eerst kopieren naar de mediaplayer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo, het lijkt me een heel mooie media player, ik heb er al een, de acryan playon hd, een geweldig apparaat, deze speelt echter (nog) geen apple .mov bestanden met geluid, wel zonder.
Ik overweeg ook om die van de Aldi te kopen voor mijn 2e tv opstelling.
Nu je vraag, nee, je kan er niets naar toe kopieren, je zult via de netwerkaansluiting een verbinding met je pc(s) moeten maken en daar de films en foto's af moeten halen, van een USB stick lijkt ook te kunnen.
Misschien kan je er nog een Harddisk in bouwen, dat is een reele optie die bij de playonHD ook aanwezig is. (in die van mij zit 1 Tb) Dit is in de specs echter niet terug te vinden.
Heb je verder nog vragen dan moet je maar mailen.
Ik ga er zo goed als zeker morgen 1 kopen.
Mijn gevoel zegt dat je vroeg moet zijn er kon wel eens veel vraag naar zijn.
Succes en laat me je bevindingen weten.

Groetjes Gerrit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hallo,

Ik heb deze player vandaag gekocht bij de Aldi; werkt perfect..externe HD met usbkabel aangesloten en hij speelt alles netjes af.

Alleen nu wil ik de mediaplayer ook aansluiten op het lokale netwerk in ons huis. Het apparaat krijgt automatisch een IP-adres toegewezen (dit kon ik bij de instellingen vinden) alleen als ik verbinding probeer te maken vraagt hij om een 'Net user ID' en 'password'. Waar o waar kan ik die gegevens vinden? Op de pc? Op het modem????

Wie kan mij hiermee verder helpen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De voorbeelden en downloads,

http://www.teknihall.be/index.php?id=794&L=1

downloaden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een map deelt op windows 7 pc, zal als je er met de media speler naartoe browsed, altijd om username en wachtwoord gevraagd worden. Dit geeft de fabrikant inmiddels zelf toe (zie bron). Ze geven hier ook aan dat uPnp streaming gebruikt kan worden (een functie van Windows media player 11), maar het nadeel is dat je geen vob's, iso's en mkv bestanden kan afspelen op deze manier.