Hoe kan ik een bewegingssensor in een lamp uitschakelen.?

Ik wil graag dat de lamp alleen op licht en donker

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
40.6K

Antwoorden (2)

De makkelijkste manier is gewoon de sensor afplakken met een klein papiertje of zwarte tape. Ook zou je de sensor kunnen uitschakelen door de bedrading los te halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jc54
10 jaar geleden
Ik weet niet wie hier een plus voor heeft gegeven, want op deze manier werkt het niet. Afplakken werkt wel om het donker te maken, maar zonder beweging doet de lamp nog niets, bovendien zou de lamp dan overdag ook blijven branden, want mijn inziens niet de bedoeling is. Van mij dus een min.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@jc54, hoe moet ik een plusje in een min veranderen?
Je moet ín de lamp de bewegingssensor omzeilen. Bij een én-én schakelaar moet het donker zijn én er moet beweging zijn. Als je één van deze twee mist, brandt de lamp niet. Je zult dus de bewegingssensor moeten doorverbinden, zodat er alleen een licht-donkerschakelaar overblijft.
jc54