Is het slim om een Full HD projector goedkoop vanuit het buitenland te kopen?

Daarmee bedoel ik:

Is de scherm kwaliteit mooi
Waarom zijn ze zoveel goedkoper
Etc.

Hier een paar links van zulke projectors:
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?index=0&sbk=1&nav=SEARCH&itemId=281103947355

http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=290930668379&cmd=VIDESC
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?index=0&sbk=1&nav=SEARCH&itemId=271240768369

En wat is er aan de hand als de native resolutie een stuk lager is en ze wel full hd supporten??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Al deze projectoren hebben een native resolutie van veel minder dan HD. Ze projecteren geen van allen HD-beeld. Vermoedelijk kun je op de Nederlandse markt projectoren met dezelfde specificaties vinden voor ongeveer hetzelfde geld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar er staat full hd, hoe werkt dit dan?? Want bij die uit nl staat er geen full hd maar hd ready ofzo iets??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De tekst is misleidend. Er wordt bedoeld dat de projector Full HD als input accepteert en niet dat deze dat projecteert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is stom, een vraagje: als ik zo een hd ready projector aan mijn ps4 aansluit ( ik heb die rond 01-2014) zou dat wel mooi zijn??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Full HD is waarschijnlijk beter, maar het is de vraag of je het verschil echt ziet. Er spelen nog veel meer factoren een rol, zoals het projectiescherm en het bronmateriaal. Ik denk dat HD Ready ook voldoet.