bestaat er een dompelaar met usb stekker? en zo niet kan ik dan een 'autoplug vervangen voor een usb stekker?

Ik ga fietsen en kamperen en heb een solar oplader bij me met usb ingangen, zou daar graag een dompelaar (waterkoker) op willen aansluiten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat ze niet bestaan, een waterkoker of dompeelaar trekt namelijk best wel wat stroom, waarschijnlijk meer dan een USB kan leveren. (maar mogelijk vergis ik me)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En daarbij zou de accu van de oplader waarschijnlijk heel snel leeg zijn.

Antwoorden (1)

Die dompelaar trekt zoveel watt dat noch je solaroplader of je usb dat trekt. De oplader heeft niet genoeg vermogen en de usb-stekker smelt weg. Neem een gasfles mee.