Waar kan ik (led) kaarsen kopen die onder water kunnen?

Ik heb gehoord dat er led waxinelichtjes bestaan die onder water kunnen om zo een mooi effect te creëren iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Weet je zeker dat ze voor ónder water zijn en niet voor óp water? Dus drijfkaarsjes?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat ik eruit begreep was echt onderwater, voor bvb in de badkamer, want drijfkaarsen kunnen volgens mij niet echt goed tegen water :s
Amadea
10 jaar geleden
http://www.blqinterieur.nl/drijfkaars-ivoor

Het beste antwoord

Bij het tuincentrum, daar verkopen ze verlichting voor in de vijver. Bij zaken waar zwembaden en yacuzzies verkocht worden waarschijnlijk ook.

Toegevoegd na 11 uur:
Die balletjes die op het water drijven zijn bij alle warenhuizen, Action, Aldi en cadeauwinkels te koop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
weet jij toevallig of deze ook gewoon helemaal nat kunnen worden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor, die mogen helemaal nat worden.