Mijn laptop gaat niet aan ,als ik de stekker in doe zie ik ook geen lampje branden dat ie aan het opladen is helpppppp pppp wie kan mij helpen ??

Betreft HP Pavillion 2030sd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Grote kans dat je stroomadapter stuk is. Ken je misschien iemand anders met een zelfde soort laptop? Probeer die adapter even.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Accu eruit halen. Dan stekker erin doen. Vervolgens 3 seconden de aanknop ingedrukt houden. Daarna de accu er weer in doen, en vervolgens de laptop weer aanzetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals Hugo al zei, waarschijnlijk is je adapter stuk. Voor €30,- heb je bij ReplaceDirect een nieuwe: http://www.replacedirect.nl/product/p0079045/laptop-ac-adapter-90w.html?prrel=1953942&subid=100999
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mocht een andere adapter de oplossing niet bieden dan kan het zijn de connector van het moederbord is los geraakt.

vaak is het dan kwestie van opnieuw solderen en klaar maar zoals Hugo en r3vo zeggen is een adapter inderdaad waarschijnlijker