Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn laptop gaat niet aan ,als ik de stekker in doe zie ik ook geen lampje branden dat ie aan het opladen is helpppppp pppp wie kan mij helpen ??

Betreft HP Pavillion 2030sd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
509

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Grote kans dat je stroomadapter stuk is. Ken je misschien iemand anders met een zelfde soort laptop? Probeer die adapter even.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Accu eruit halen. Dan stekker erin doen. Vervolgens 3 seconden de aanknop ingedrukt houden. Daarna de accu er weer in doen, en vervolgens de laptop weer aanzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals Hugo al zei, waarschijnlijk is je adapter stuk. Voor €30,- heb je bij ReplaceDirect een nieuwe: http://www.replacedirect.nl/product/p0079045/laptop-ac-adapter-90w.html?prrel=1953942&subid=100999
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mocht een andere adapter de oplossing niet bieden dan kan het zijn de connector van het moederbord is los geraakt.

vaak is het dan kwestie van opnieuw solderen en klaar maar zoals Hugo en r3vo zeggen is een adapter inderdaad waarschijnlijker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding