Kan je met de Samsung SMT C7140B analoge tv opnemen net als een oude videorecorder iemand een idee?

Ik heb de High Definition Cable receiver Samsung SMT-c7140 gekocht. Maar heb geen digitale tv of een kaartje van de provider. Wel 30 tv zenders.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Bij welke kabelmaatschappij zit je, ziggo of upc of nog een andere ?

Antwoorden (1)

Nee, daar zit alleen een digitale (DVB-C) tuner in, dus analoge kanalen kun je er niet mee opnemen. Het zou wel heel goed kunnen dat je kabelmaatschappij de zenders in het basispakket onbeschermd digitaal aanbiedt; die zou je dan wel op kunnen nemen. Heb je al naar kanalen gescand op deze decoder ? Je hebt dan wel de juiste instellingen voor je provider nodig.
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat scannen lukt dus niet. Denk dat er een kaartje in moet want het ging ook over updaten en internet. Ik zie geen mogelijkheid om daarmee online te kunnen komen