Wat voor soort verlengkabels worden er gebruikt op de markt of braderie?

Binnenkort wil ik op braderieën en markten gaan staan. Omdat ik stroom (230V) nodig heb voor mijn apparaat vroeg ik me af wat voor soort verlengkabels / verlengsnoeren er gebruikt worden. Moeten deze nog aan bepaalde eisen en lengte voldoen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewone kabel maar marktaansluitingen zijn vaak blauwe ce stekkers die zie je ook veel op caravans en dus campings dus zul je een verloop moeten hebben van ce naar shuko ( normale 230 stekker)
En verder zorg dat je dikke kabel hebt kan er meer spanning doorheen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meer spanning? Die is gewoon 230 V. Je zult wel stroom bedoelen! (En de stroom is afhankelijk van het aan te sluiten apparaat, niet van de aansluiting)