Volgens mij is het zo dat verreweg de meeste (zo niet alle) mp3-spelers alleen op internet kunnen met Wi-Fi.

Toegevoegd na 45 seconden:
Sowieso is het van Apple alleen de iPod Touch die op internet kan, overige iPods kunnen dat niet:
http://www.apple.com/nl/support/ipodtouch/wifi/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je mp3 speler al gebruik kan maken van internet is het altijd via Wifi. Om 3g te kunnen ontvangen zou je een mobiel internet abonnement moeten nemen bij een provider. Deze abonnementen zijn voor ipods helaas niet beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook met prepaid op 3G.
Op een iPod heb je alleen de toegang voor internet om wifi te gebruiken. Mocht iemand in de buurt wel mobiel internet hebben, op een iPhone bijvoorbeeld kan je wel vragen of hij/zij een persoonlijke hotspot aanmaakt. (instellingen>algemeen>mobiel netwerk>persoonlijke hotspot)