Hoe kan het dat me laptop in slaap stand viel?

Ik heb een zwadere nieuwe accu gekocht doet het veder prima, heb nu een zwaardere nieuwe lader en doet het ook goed, maar hij viel net in slaapstand 1 keer, kan het komen omdat het misschien stoffing is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat heeft dan niets mee te zien.
De slaapstand kan men instellen in energiebeheer.
Configuratiescherm\Systeem en beveiliging\Energiebeheer
Daar kan u bepalen wanneer ( na hoeveel tijd inactiviteit) uw scherm in slaapstand gaat als u op netstraam of batterij werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al gedaan en toch viel die in slaapstand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met de juiste instellingen moet het daar toch kunnen.
Als die in slaapstand gaat door stof (vervuiling) dan zou die volledig uitvallen op overtemperatuur van de CPU.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zit wel stof in geen idee of het daar door komt.
Naarmate je je PC voor langere tijd niet gebruikt valt hij automatisch in de slaapstand. Dit is naar uw wensen te personaliseren in het configuratiescherm.

Hoop dat dit een goed antwoord is op uw vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles staat bij mij al op nooit, en toch viel die in slaapstand.