Wat is een goed en mooi fototoestel onder de 150 euro?

Ik zoek een fototoestel waar ik veel dingen mee kan en wat veel mogelijkheden heeft maar wat niet te duur is. Ook vind ik het wel mooi als ie dun is. Wat is een aanrader?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Fuji Z300 of een Panasonic FS10. De FS10 heeft een geweldige beeldkwaliteit, de Z300 heeft wat meer grappige features.

Je kan kijken op bol.com of bij een fotozaak in de buurt.

88 euro nu in actie bij mediamarkt, best mooie fotocamera

Wil je digitaal of analoog ? Indien Analoog heb ik wel een leuk toestel voor je... http://camerapedia.wikia.com/wiki/Minolta_Dynax_505si_Super

Kodak slice heb het zelf ook echt een superding

Sparen! Spaar tot je ongeveer 600 euro- koop een pakket van een toestel,lens etc en maaknstap voor stap alles compleet

Het spijt me. Voor die prijsklasse zit je aan de onderkant van de markt. Elk toestel voor die prijs is het beste wat je kunt krijgen... voor die prijs. Ik zou zeggen, ga eens naar de Mediamarkt en bekijken/voel die modellen. Ik kan je geen gerichtere advies geven. Tenzij je de prijs verhoogd naar 250 of hoger. De beste compact vind ik zelf de Canon Powershot G12. Niet dat hij echt compact is, maar qua functionaliteit wel de meest uitgebreide en veel kleiner dan een spiegelreflexcamera. Maar ja, de prijs is er wel naar natuurlijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100