Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zo zo lang mogelijk mijn galaxy sII gebruiken ( accugebruik) ?

Soms gaat mijn batterij best snel op, hoe kan ik dit voorkomen?
Ik wil wel internet gebruiken..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Externe acculader erbij kopen, iets als de Scharger ofzo?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik jou was zou ik alle functies die je niet gebruikt gelijk uitzetten. Gebruik je je wifi niet, zet deze dan uit. Geen GPS, doe die dan ook uit. Je kan ze wel weer aanzetten als je ze weer gebruikt maar anders uit. Ook moet je je scherm uitdoen. Het belangrijkste voor de levensduur van de batterij is dat je niet met je telefoon gaat al zit deze in de oplader en je telefoon is helemaal opgeladen. Het is ook goed al laat je je telefoon helemaal leegtrekken tot deze uitvalt en dan in de oplader doen en deze dan voor 100% op te laden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1. scherm op een lage intensiteit zetten
2. internet niet laten synchroniseren met mail, facebook, twitter of wat dan ook
3. internet uitzetten als je het niet gebruikt. (sommige apps hebben de optie dat zodra je het scherm uitzet, het (mobiele) internet ook wordt uitgezet. Totdat je je scherm weer aan doet)
4. apps naar sd-kaart overzetten
5. gps uitzetten zoals eerder vermeld
6. spelletjes spelen of muziek in vliegtuigstand
7. taakbeheer regelmatig controleren op onnodig lopende apps
8. ram-gebruik laag houden

dit werkt prima voor mij, heb ook een samsung. batterij gaat nu bijna een dag mee, in plaats van de 8 uur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Veel tips, maar wat is het ram-gebruik? en waarom is het beter apps op een sd kaart te zetten

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding