hoe verander ik mijn eigen 3d bluray film naar 2d bluray?

ik heb zelf een keer een film gekocht maar ik krijg dan op mijn tv 2 schermen te zien! hoe kan ik dat uit zetten?
en volgens mij heb ik ook geen 3d tv hoe kan het dan dat mijn tv wel 3d beeld geeft? ik Dee het als volgt: mijn film op de hard disk zetten en dan afspelen op de media player. en dan krijg ik dus 2 schermen te zien!
ik heb nog ff naar de instellingen gekeken van mijn media player maar daar kon ik niet zo snel zien hoe ik het kon veranderen naar 2d!
dus hoe verander ik mijn 3d bluray film naar 2d bluray?
of misschien hoe ik de instellingen kan veranderen

ik hoop dat iemand mij het kan uitleggen!
vriendelijke groeten,"

Toegevoegd na 1 minuut:
LET op ik heb de film zelf in bezit!
dus ik hou mij aan de regels van goeievraag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan met Win-x Blu-ray decrypter. De volledige uitleg staat op deze pagina:

http://www.winxdvd.com/resource/decrypt-3d-blu-ray-to-2d-video.htm