waar kan je hoesjes voor iphone 4 kopen in een winkel ( niet online ) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de hoesjes ook zelf maken, als je een leuk plaatje/foto hebt kun je die in een doorzichtig iPhone-hoesje leggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is wel online maar heeel leuk en ze komen altijd aan. De site heet:
Miniinthebox.com. Je kan er ook nog veel meer leuke dingen kopen. Wel altijd even naar de reacties kijken

Antwoorden (3)

Bij de mediamarkt, en tegenwoordig hebben ze ook hoesjes bij de action. Ook heeft bijna iedere stad wel een winkeltje met alleen maar hoesjes, daar hebben ze heel veel. En gewoon in telefoonwinkels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt in bijna elke telefoonwinkels hoesjes en covers kopen. Ook kan je braderieën of een zwarte markt proberen (zwarte markt Beverwijk of Utrecht). Daar is ook een groot aanbod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in alle telefoonwinkels zelfs gewoon bij de Hema of bij de Dekamarkt hebben ze ze soms ook wel