mijn laptop geeft steeds een zwart beeld en ik kan niets anders doen. Hoe kan ik het fixen?

De laptop blijft op een scherm .
een zwart scherm met wat strepen . ( te zien in de foto )
het is een samsung N210 Plus laptop . ik heb heb best lang en het heeft windows 7 ! wat kan ik doen om mijn laptop te fixen . er is wel wat gebeurt . ik zat te surfen op het internet en mijn zusje doet de laptop keihard dicht op mijn handen . ze blijft duwen en mijn handen er tussen in . wat kan ik doen ?
met vriendelijke groet
mizo

Toegevoegd na 1 minuut:
( als de foto niet te zien is klik op het zwarte beeld voor de foto. ) :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Naar omschrijving van het incident met je zusje, kan je ervan uitgaan dat het scherm stuk is. Reparatie is vaak duur omdat ze liever een nieuwe verkopen. Je zult dus een andere(gebruikt) of een nieuwe moeten kopen