Kan je een videoclip (bvb van YouTube) koppelen aan een ander mp3-bestand, m.a.w. een filmpje koppelen aan een ander muziekbestand ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Dit kan door middel van het rippen/downloaden van het YouTubefilmpje en hier de desgewenste MP3 als audio aan toe te voegen.
Dit vereist een ripprogramma voor het filmpje en videosoftware voor het maken van de 'samenvoeging'.

Gratis (legale) programma's hiervoor vind je bijvoorbeeld hier:
www.cnet.com