Ze in de vriezer leggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is dat serieus over die vriezer ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja echt waar is geen grapje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt xx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de vriezer kan juist weer minder goed zijn voor li-ion batterijen. Ik zou niet lager dan -5 C° doen.
Wifi uit als je deze niet gebruikt.
Helderheid van je scherm lager instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als een apparaat helemaal is opgeladen, stekker uit het stopcontact.
Uit doen wanneer het niet word gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn een paar manieren hier volgen een aantal:
Wis je app geschiedenis(twee keer thuis knop en dan de Apps daar verwijderen)
Zet de email push notificaties laag (te vinden bij instellingen onder bericht geving)
Schermhelderheid laag zetten.
Percentage van de batterij aan zetten(dit is handig om te zien hoeveel batterij je nog precies hebt) dit kan je vinden bij instellingen onder algemeen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het percentage zien van je batterij kan toch alleen op de iPhone? (Ik zit nu op mijn iPod en heb het bij mijn instellingen nergens zien staan).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oo sorry dat zou kunnen, mijn fout. Ik gebruik min iPhone dus van daar de vergissing.
helderheid lager, wifi uit en apps afsluiten niet open laten staan!