Wat is een geschikt apparaat om mijn oude videorecorder te vervangen?

De videorecorder is stuk en nu moet er een alternatief komen. Na bestudering van alle mogelijkheden weet ik het helemaal niet meer, want al die technieken gaan boven mijn pet.
Wat zou je mij aanraden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Daar kun je goed een pc voor gebruiken... Download je DVD´s van Usenet en laat je pc het werk doen, kan heel goed... Of koop tweedehands een nieuwe videorecorder... Dan ben je er ook als je de oude banden nog wil gebruiken...

Volgens mij ben je niet zo heel bekend met al die mogelijkheden en technieken die je allemaal kunt toepassen. Ik zou je adviseren bij de lokale elektronica zaak een harddiskrecorder te halen. Zon apparaat is te vergelijken met je videorecorder, alleen worden de beelden niet op een band opgeslagen maar op een harde schijf in het apparaat zelf. (eventueel kan je ervoor kiezen 1 te nemen met DVD speler, die kan ook dvd's afspelen en het opslaan op dvd ipv op de harde schijf, Dit is makkelijk aan te sluiten (hetzelfde als je videorecorder) en werkt in principe ook hetzelfde. Au revoir et bonne chance!

Ondanks dat we een dvd recorder hadden zijn we toch blij dat we een videorec op de kop hebben weten te tikken.Zelf vinden we dat veel eenvoudiger. Dvd speler voor afspelen van films hebben we er wel bij.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100