Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost het om een interne usb poort te vervangen?

Ik heb mijn laptop in oktober gekocht. Nu is de usb poort kapot, er is iets afgesproken, nu vroeg ik mij af of dit onder garantie zal vallen of dat het me geld gaat kosten. En ik zou graag willen weten hoeveel. De laptop wordt maandag door Dynalogic opgehaald.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb net een prijsopgave van Dynafix ontvangen, 533 euro. Dat kan ik dus niet betalen. Bedankt voor jullie antwoorden!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als er iets afgebroken is, gaat dat niet vanzelf en valt doorgaans niet onder garantie. Wanneer aan een laptop gerepareerd gaat worden reken dan maar op € 125 tot 150,.-.
Maar de meeste laptops hebben meer dan 1 USB poort. Heb je een typenummer dan zoeken we dat voor je op.

Toegevoegd na 2 dagen:
De L855-123 heeft volgens technische specificaties 3 USB poorten, te weten aan de linkerzijde 1x USB2.0 en aan de rechterzijde 2x USB3.0.
De USB2.0 apparaten kunnen worden aangesloten op de USB 3.0 aansluitingen, andersom niet.
Je kunt dus als het niet onder garantie valt, altijd nog de andere aansluitingen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toshiba L855-123
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, ik kreeg echter net een prijsopgave van 533 euro. Helaas, dit kan ik niet betalen!

Andere antwoorden (1)

Als die schade te wijten is aan een fout van uzelf dan valt dit buiten garantie en kan het u vlug € 100 , normaal maakt men eerst een offerte op maar die kost bij sommige firma's al vlug € 50, herstellen of niet.
Igv geen eigenschade valt het voor 2jaar lang onder garantie en kost het u niets, zelfs geen verzendingskosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding