Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verwijder je audio in een video bij movie maker?

Hallo,

Ik wil een muziekstuk in mijn video zetten, maar het probleem is dat er al een audio/muziek erin zit, maar ik weet niet hoe je dat moet verwijderen
Weet iemand hoe je het moet verwijderen?
Alvast bedankt voor het lezen van deze vraag en helemaal bedankt voor het beantwoorden op deze vraag .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het hangt ervan af welk programma je hebt: Windows Movie Maker of Windows Live Movie Maker.

Bij WMM klik je op Extra > Audioniveaus. Daar kun je het originele geluid uitzetten, waarna je eventueel (via 'Audio of Muziek') een nieuwe geluidsopname achter de video kunt zetten. (zie afb. 1).

Bij WLMM (afb. 2) kun je via Bewerken > Videovolume het geluid uitschakelen. Ook hier kun je een ander muziekje of gesproken tekst achter de video zetten via Start > Muziek toevoegen.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

How can I adjust the volume of audio in my movie?
Adjust the volume of each audio clip individually by doing the following:

On the Audio or Audio/Music track of the timeline, select the audio clip whose volume you want to adjust.

Click Clip, point to Audio, and then click Volume.

To adjust the volume, do one of the following:

To reduce the volume, slide the Audio volume level slider to the left.
To increase the volume, slide the Audio volume level slider to the right.
To mute the clip, select the Mute clip check box.
To reset the volume to the original volume, click Reset.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding