Krijg geen extra schakel draad voor de hue lampen op mijn plafond.kunnen deze rechtstreeks op de fase?daar je ze uit met de app zet

Wil nl 1 ledlampje gebruiken voor gewoon licht en de huelampen nachtlicht creeren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze lampen worden inderdaad op afstand in- en uitgeschakeld, dus moeten ze permanent stroom hebben. Voor de werking van de lamp kun je ze dus prima direct op de fase aansluiten. Maar omdat je in feite alleen een E27-fitting hoeft te monteren, is het natuurlijk wel praktisch als je deze gewoon met de schakelaar op de muur kunt schakelen, voor het geval je er later weer een gewone lamp in wilt draaien.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel bamibal;
Maar heb toch liever een extra schakeling er naar toe
In de oude vierkante lasdoos kan nog 1 draad bij,maar mijn nylon trekveertje blijft al ergens hangen.
Ook de schakeldraad in de schakelaardoos zit zowat geen beweging in.
Neem aan dat de schakeldraad direct naar de plafond doos gaat?
Of is het zo dat de draad bij een verzameldoos op een ander plafond terecht komt?