Hoe kan je een foto uit facebook verwijderen? uitleg staat onder

namelijk ik heb een foto op facebook van mijn album naar iemand anders tijdlijn gestuurd , en wilde weten of ik de foto zelf van mijn album kan verwijderen , zonder dat die bij de andere tijdlijn van iemands verwijderd word.

Toegevoegd na 46 minuten:
en wil ook weten of die dus bij de andere ook word verwijderd op de tijdlijn of niet???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Foto verwijderen uit facebook:
1.Log in op facebook
2.Klik rechtsbovenin op startpagina
3.Klik aan de linkerkant op foto's
4.Zoek de foto op en klik op het potlood
bij de foto met tekst bewerken of verwijderen.

Toegevoegd na 18 uur:
Een foto door bij een bericht op de tijdlijn te plaatsen, door uploaden geplaatst, waarbij dit geen effect heeft op de foto's in het eigen album,
dus de foto is waarschijnlijk dubbel op de tijdlijn van de ander en in eigen album

Een foto verwijdert uit het eigen album verdwijnt ook op facebook.

Toegevoegd na 18 uur:
Bij eigen tijdlijn uploaden verdwijnt de foto nadat die uit het fotoalbum word verwijdert

Probeer voor de zekerheid eerst een download van de foto,bij het potlood zodat die niet weg is.