hoe los ik de crash van mijn ipad op?

ik opende een app, en opeens kon ik niets meer doen. dan werd het scherm donkerder, daarna werd het zwart en kwamen er allemaal kleuren op. toen werd het donkergrijs en stonden er 2 groene strepen op het scherm. na zo'n 10 à 15 minuten waren ze weg en nu is het al bijna een uur een grijs scherm op mijn ipad.

hoe los ik het op?
kan ik het zelf oplossen of moet ik naar de apple winkel?
heb ik mijn geheugen nog?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Eerst uit zetten ! Evt home knop in en kleine knopje even ingedrukt houden , echt even 20 tellen of meer dan echt een ruime 4, 5 minuten en dan ja starten pin en evt sim code bij de hand ! Start je iPad dan nog niet ? Ja dan de garantie opdienden opzoeken succes .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus echt uit ! Dan een aantal minuten rust dan weer dmv kleine knopje weer aan .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk niet dat hij uit kan... =(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Home + on/off beide lang indrukken totdat appeltje weer in beeld verschijnt. Hopelijk werkt het
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanx het is toch gelukt om hem uit te zetten en nu werkt hij weer =)

Andere antwoorden (1)

Ohw dat probleem ken ik.

Bovenstaande antwoord is inderdaad een idee, Als dat niet werkt kan je hem ook 3 dagen laten liggen, (Zonder stoom) Op deze manier schakelt hij zichzelf geheel uit en zal hij zich zelf re starten, (Opschonen)

ook als dit niet lukt zou je terug moeten gaan naar de app winkel, Hun kunnen hem zelf ook nog eens re starten op een technische manier.

Ze gaven bij mij aan dat het soms kan werken, Helaas was dit bij mij niet het geval. Ik had de ipad 3 weken en heb een nieuwe gekregen van de winkel zelf. (Amsterdam)