hoe kan ik bij een opgenomen programma op de humax 5050c de naam veranderen?

Ik wil op de humax 5050c een programma opnemen en dat programma zelf een titel geven ipv de titel van de digitale gids. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Vooraf aan de opname de naam wijzigen is niet mogelijk. De naam wordt altijd vanuit de EPG informatie gehaald.
Je kunt dat wel achteraf doen. Daarvoor heb je een PC met een ftp client nodig en een verbinding via je netwerk met de Humax. Je kunt dan ook meteen bestanden van je Humax op je PC kopieren en terug. In de map van de opname staat eventueel een *.epg bestand met informatie over de opname.

In de link een pdf met een beschrijving hoe je met de free ftp "FileZilla Client" een verbinding kunt maken om bij de HDD van de Humax te kunnen (hfdst 4). De ftp-client is te downloaden op http://filezilla-project.org/

Succes!

ps. De harddisk is niet direct benaderbaar omdat het een ext3 bestandssysteem is, tenzij je Linux hebt of Windows met speciale drivers.