ipad 3 straks niet meer verkrijgbaar, de gevolgen?

Verkoop van ipad 3 stopt. En ik vind het te duur om een ipad 4 te halen, dus wil graag binnenkort een ipad 3 kopen. Nu heb ik begrepen dat binnenkort iPad 3 uit het assortiment wordt gehaald. Stel, ik haal de ipad 3 nu het nog kan. Ik krijg later 1 of andere probleem met deze ipad en ga terug naar de winkel. Hij wordt verstuurd voor reparatie en blijkt dat ie niet meer te maken is. Wat dan? Ik kan dan geen nieuwe ipad 3 meer krijgen, aangezien ze deze niet meer in het magazijn of ergens hebben liggen. Weet iemand wat de consequenties hiervan zijn?? Dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan altijd op marktplaats.nl kijken.
Daar is die I pad 3 nog jaren te krijgen.
En reparatie ook wel.
Dus je kan best een i pad 3 kopen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je hoort is onzin de ipad 3 gaat pas uit het assortiment als er een ipad 5 komt ( en dat duurt nog wel ff) apple wil altijd nog een budget model hebben precies voor mensen zoals u. Dus u kunt rustig achterover zitten de ipad 3 is nog wel een tijdje te koop.