Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ipad 3 straks niet meer verkrijgbaar, de gevolgen?

Verkoop van ipad 3 stopt. En ik vind het te duur om een ipad 4 te halen, dus wil graag binnenkort een ipad 3 kopen. Nu heb ik begrepen dat binnenkort iPad 3 uit het assortiment wordt gehaald. Stel, ik haal de ipad 3 nu het nog kan. Ik krijg later 1 of andere probleem met deze ipad en ga terug naar de winkel. Hij wordt verstuurd voor reparatie en blijkt dat ie niet meer te maken is. Wat dan? Ik kan dan geen nieuwe ipad 3 meer krijgen, aangezien ze deze niet meer in het magazijn of ergens hebben liggen. Weet iemand wat de consequenties hiervan zijn?? Dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
671

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan altijd op marktplaats.nl kijken.
Daar is die I pad 3 nog jaren te krijgen.
En reparatie ook wel.
Dus je kan best een i pad 3 kopen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je hoort is onzin de ipad 3 gaat pas uit het assortiment als er een ipad 5 komt ( en dat duurt nog wel ff) apple wil altijd nog een budget model hebben precies voor mensen zoals u. Dus u kunt rustig achterover zitten de ipad 3 is nog wel een tijdje te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding