Hoe kan ik Youtube filmpjes downloaden?

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik heb geen firefox...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (7)

Heb je FireFox installeer dan een plugin FlashGot... Met een klik kun je alles op youtube downloaden, supersimpel is dat... en je kunt ook nog je extensie aanpassen, FLV, of WMV of AVI, wat je maar wilt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En heb je geen Firefox zoals Xinix vertelde dan kun je via http://keepvid.com/ en http://vixy.net proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op www.zamzar.com gaat het heel gemakkelijk. Je voert de link van het filmpje in en kiest de extensie. Daarna krijg je het filmpje gratis naar je email adres gestuurd.
Ook hoef je geen software te downloaden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga maar naar .

www.downloadfilmpje.nl en die geeft precies aan hoe en wat je moet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Download RealPlayer die vraagt iedere keer bij een filmpje of je het wil downloaden. Werkt goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vista heb loop je met realplayer tegen problemen aan maar met xp is het geen probleem

echt de handigste methode met die download knop
capthavoc
14 jaar geleden
Met Flasgot en DownloadHelper gaat dat het best (in Firefox)
De interface van DownloadHelper vind ik persoonlijk beter en werk volgens mij ook in IE.