Die dingen zijn praktisch overal te koop en bij elke fatsoenlijke computerzaak waar ze in staat zijn zelf te repareren moeten ze hem voor je in kunnen bouwen.
Bedenk wel dat je dan geen CD's of DVD's meer kunt gebruiken! Software installeren kan dan soms knap lastig worden. Zou je een relatief dure externe DVD-drive voor moeten aanschaffen.
De bestaande HDD vervangen door een groter exemplaar is vaak makkelijker en niet eens veel duurder. Caddy kost je gauw 25 euro, een 500GB HD kost zo'n 50 euro en 1TB heb je voor 75 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik heb een SSD aangeschaft van 120GB, deze wil ik naast de HDD plaatsen. DVD's en zo gebruik ik niet. Wanneer ik al iets wil installeren doe ik dat altijd via de pc zelf. Software schaf ik ook aan via de pc als downloadbaar bestand :).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, hij zit perfect :) zelfs met de originele front van mijn dvdspeler. :)