Is het lavender town syndroom echt?

Krijg je van het luisteren naar de lavender town theme uit pokemon red en green de Japanse editie het lavender town syndroom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee. Van luisteren naar muziek kan je geen ziekte oplopen. Je kunt er hooguit gestoord van raken, maar dan is er een heel goede oplossing: de UIT-knop gebruiken!
Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Als je een deuntje of bepaald geluid heel vaak hoort, dan kun je je daaraan gaan storen. Het irriteert je dan mateloos.