Waarom branden 2 lampen niet op mijn kroonluchter?

2 lampen branden niet als ik de witte tussen stukjes er op zet. Als ik ze eraf haal dan branden de lampen wel. Wie kan dit oplossen, zodat ze ook branden met de witte tussenstukken?

11 jaar geleden
Franciscus99
11 jaar geleden
Het antwoord was goed. Ik heb ze iets korter gemaakt en ze branden weer. Waarschijnlijk zijn de te tegenwoordige spaarlampen wat dikker dan de vroegere warmte lampen waardoor sommige spaarlampen niet helemaal bij de fitting kunnen omdat de witte "kaarsen"een paar mm te lang zijn. Bedankt voor het antwoord.

Het beste antwoord

De tussenstukken iets inkorten, omdat het onderste contact van de lamp het contact in de fitting niet raakt. Kan een kwestie van millimeters zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Franciscus99
11 jaar geleden
Dit is de goede oplossing. Bedankt voor het inzicht.