hoe kan het dat sommige dure producten erg goedkoop worden aangeboden op internetsites?

bv op een verkoopsite van particulieren of winkels die tegen budget prijzen iets aanbieden, is dit altijd wel 'zuiver'?

Toegevoegd na 28 seconden:
ik bedoel Internet winkels!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In de meeste gevallen zal het gaan over restpartijen, die goedkoop op de kop zijn getikt, in een aantal gevallen zal het ook gaan om producten die afkomstig zijn van diefstal, als je deze producten koopt tegen een aannemelijke prijs, krijg je geen problemen, kost het product zo weinig, dat je denkt dat kan helemaal niet, bijv een nieuwe wasmachine van Miele voor 75 euro, dan had je kunnen weten dat dat niet mogelijk is voor die prijs, dan kun je beschuldigd worden van heling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eens met Crea, verder kan er ook sprake zijn van namaakproducten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima aanvulling, Ikhebeenvraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Houd er goed rekening mee dat het ook nep kan zijn en je je geld kwijt bent en niets krijgt.Dit gebeurt ook vaak met populaire dingen zoals ipads en dat soort spul.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt! en ook de andere die gereageerd hebben