Bestaat er een kastje, waar je een stekker in kan stoppen en dat het apparaat het dan doet?

Ik heb een versterker die ik graag zou willen gebruiken buiten op het hockeyveld. Alleen daar is geen stopcontact, en om iedere keer een mega verlengsnoer mee te nemen heeft ook geen zin. Ik vraag me dus af of er een kastje bestaat waar je een stekker in kunt doen, en dat die dan stroom geeft. Ik bedoel niet zo'n ding voor in de auto, maar zonder ''verlengstuk''. Gewoon een kastje die energiebron is waar je dan batterijen ofzo in moet doen! Weet iemand dit? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heet een aggregaat. Normaliter gooi je er benzine of diesel in. Zo wordt het ook op kraakfeesten gedaan.

Iets anders wordt lastig aangezien een versterker nogal wat kracht vraagt.

Hier kan je ze huren.

http://www.boels.nl/huren/energie-verlichting/stroomaggregaten/stroomaggregaten-tot-5.200-w
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi, Ik zou gewoon een autoradio met of zonder cd speler in dat kastje maken en hem op een accu aansluiten, met een deksel erop die open en dicht kan om de batterij wekelijks op te laden, doen die bouwvakkers ook allemaal, of je kunt een DeWalt kopen bij de Gamma, Formido o.i.d(zijn wel redelijk prijzig maar OOooK stuitervast zeg maar..en je kunt ze opladen. Gr.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zij bedoelt juist een accu. Bestaat er een accu waar je gewoon een stekker in kan stoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat DeWalt bouwradio maar zitten kosten bijna 200 euro nieuw, Dus je bedoeld meer een Acculader, maar dan zit je eraan vast en je hebt meer mee te slepen, Motor Accu bv. is klein en compact 12 volt, kosten 40 Euro nieuw bij elke motorzaak, autoradio koop je op een Autosloperij of op Marktplaats, handige vader of buurman voor houten kastje er omheen om accu en radio vast te zetten en dat je hem na wedstrijd, zo weer aan de lader kan zetten...= Op naar de volgende wedstrijd/training..veel succes gr.