is er een app of andere manier om telefoontjes en smsen te blokkeren met een smatphone?

Een bepaald nummer dat ik niet ken zit me constant te smsen en te bellen. uiteraard heel irriterend. Ik heb een samsung galaxy mini, dus bestaat er een goede betrouwbare app om zowel de smsen als de telefoontjes van die persoon te blokkeren, of gaat dat niet? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef het door aan je provider.

Het beste antwoord

Ja zeker, de app EasyFilter. Link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phoneblocker.android