Is de logitech mini boombox een goede speaker?

Ook lettend op de volgende specificaties die ik wil:
hij moet vrij hard volume hebben maar dan toch een goede geluidskwaliteit hebben.
En hij moet uiteraard ook bij minder hard volume een goed geluid hebben.
Hij werkt dus via Bluetooth dacht ik en volgens mij kan er dan ook een "aux-kabeltje" in dus hij kan eventueel ook zo aangesloten worden dacht ik (is dit juist?)
En werkt de logitech boombox op batterijen en/of kan hij ook via een stekker werken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het geluid kan best hard maar de bas is minder. Als je hem in of op een kast zet hoor je de bassen beter.
Hij werkt met bluetooth of een 3,5 jackplug. Het opladen gaat met een mini-usb poort.
Al met al een leuk ding en op een feestje wil iedereen hem met bluetooth even kapen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wel voornamelijk binnen gaan gebruiken (op mijn kamer en ook in de voetbalkleedkamer) is hij daar geschikt voor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor kleine ruimtes is hij zeker geschikt, koop dat ding maar, ik heb hem ook en heb er geen spijt van. €59,- bij Block topding!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hem gekocht. Hij is inderdaad erg goed.