Tekentablet met Beeldscherm?

Hoii!

Ik heb al een paar jaar een normaal wacom tekentablet, zo'n kleintje met pen zonder scherm.
Nu wil ik graag een grote met beeldscherm zodat je meteen ziet wat je doet.
Natuurlijk heb ik al gekeken, maar ze zijn erg duur.

Hebben jullie enig idee hoe ik er een zou kunnen vinden maar goedkoper?
Als het even niet over de prijs gaat, welke winkels zouden ze verkopen?

Als ik toch voor een dure zou gaan, hoe zou ik dan het beste kunnen sparen?
Ik heb al een spaar rekening waar ik veel op zet voor later en ik mag voor mijn 1e rapport nog geen baantje. Wat zou ik kunnen doen?

Heel erg bedankt, als je meer info nodig hebt zeg je het maar!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij is het mogelijk om met een simpel Android tabletje dat te kunnen doen(je hebt volgens mij niet eens jailbreak nodig)