Ik heb mijn Ipod Touch overgekocht maar ik kan nu geen Apps downloade omdat hij nog altijd op de Apple ID van mijn vriendin staat hoe verander ik dit?

Ik heb mijn Ipod Touch overgekocht, maar ik kan nu geen Apps downloaden omdat hij nog altijd op de Apple ID van mijn vriendin staat, hoe verander ik dit zodat ik er Apps op kan zetten? (het gaat hier om een Ipod Touch 4e generatie)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet een nieuw apple ID aanmaken.
- je gaat naar de app store
- je gaat naar uitgelicht
- je scrollt helemaal naar beneden.
- je logt uit met het andere (verkeerde) apple ID
- je klikt op log in
- maak een nieuw apple ID aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan moet je naar de appstore gaan en dan erop klikken dan zie je andere
Id in beeld komen