hoe krijg ik whatsapp werkende op mijn ipad?

ik heb whatsapp nu op mijn ipad staan maar het lukt maar niet om hem aan de praat te krijgen. ik krijg de hele tijd de foutmelding: sorry, uw apparaat wordt momenteel niet ondersteund.
wie kan mij helpen om het aan de praat te krijgen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij werkt het alleen op smartpones

Antwoorden (3)

Als ik zo kijk op het internet enkel door "whatsapp iPad" te zoeken vond ik het volgende.

http://www.hoewerktwhatsapp.nl/hoe-werkt-het/kan-whatsapp-ook-op-een-ipad-of-ipod/

In theorie zou het moeten werken maar er zijn meldingen dat het niet werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap eigenlijk niet goed hoe dit zou werken, zonder telefoonnummer.

Ik heb toch even voor je gegoogled en ik vond een handleiding. Je iPad moet wel jailbreak hebben. De guide staat vermeld als bron.

Hopelijk lukt het!

Gr. Puchacz
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let op! Je moet gejailbreakt zijn om dit aan de praat te krijgen.
1. Ga naar cydia
2. Zoek naar whatspad
3. Installeer en respring
4. Open whatsapp en volg de stappen die daar staan
5. Klaar