Hoe is het mogelijk dat ik na het updaten van mijn Samsung Galaxy SIII naar Jelly Bean, mijn camera niet kan gebruiken? En bovenal, hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Teunvgorp, Krijg je daar een foutmelding bij? Zo ja, horen wij graag welke, zodat wij dit voor jou kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op het moment dat ik mijn camera in wil schakelen krijg ik zwart scherm en een melding van: "Camera is gestopt", waarbij ik alleen op OK kan klikken. Daarna kom ik weer bij mijn menu. Alvast bedankt!

Antwoorden (1)

Force closed melding?

Probeer eens de update opnieuw te doen.
Eventueel via odin.
Mocht dit niets verbeteren dan is het helaas niet anders.
Vervolg dan naar het onderste gedeelte van dit antwoord.

Wat er nooit bij vermeld wordt maar wel aangeraden wordt is na een dergelijke update een complete wipe te doen.
Dus in de herstel console ( power en home knop ingedrukt houden bij het starten ).
En dan vervolgens op wipe cash en factoryreset tikken.

Je bent wel al je instellingen, apps en dergelijke kwijt, tenzij je een backup maakt.
Titanium Backup is hiervoor een tooltje bij uitstek.
Gewoon een backup draaien van alle apps en settings dan heb je dat in ieder geval veilig gesteld.

Maar een beetje rondsurfen op het net had je deze antwoorden zelf toch ook wel kunnen vinden?
XDA developers, tweakers.net en androidworld.
Allemaal site's waar veel gebruikers aanwezig zijn.
Zowel met problemen alswel oplossingen en nog veel en veel meer.