Ik ben opzoek naar een laptop die in kan gebruiken voor het draaien op feesten en producen van muziek. Welke laptop is geschikt voor mij?

Ik ben opzoek naar een laptop die in kan gebruiken voor het draaien op feesten en producen van muziek. Welke laptop is geschikt voor mij? Ik wil er ook in goede kwaliteit games op kunnen spelen en mijn schoolwerk op kunnen doen. Verder moet het passen binnen mijn budget van ong. €700,-. Maar waar kan ik zo'n laptop vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

de beste zijn eigenlijk imacs, maar die kosten natuurlijk zo'n 1100 tot 1200 euro. misschien kan je er eentje op de kop tikken tijdens solden of uitverkoop ofzo.
verder zijn alle laptops eigenlijk goed.

om muziek te draaien, moet je er wel itunes op zetten. dan kan je muziek draaien of feestjes.

voor games is het misschien het beste als je een neemt die op windows draait...

veel succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- Wat voor games wil je spelen?
- iMacs niet niet geschikt voor op feestjes te draaien
- Ook Macbooks liggen boven dit budget

Als je een laptop wilt die dit allemaal kan is het toch moeilijk om een goede kwaliteit laptop te kopen voor dit geld.

http://www.shopping.hp.com/en_US/home-office/-/products/Laptops/HP-Pavilion/B6C78AV?HP-Pavilion-g6t-2200-Notebook-PC
Klik op:
- Customize and Buy
-- Sparkling black
-- windows 8 64
-- none
-- 3rd generation Intel(R) Core(TM) i5-3210M Processor (2.5 GHz with Turbo Boost up to 3.1 GHz)
-- 2GB AMD Radeon(TM) HD 7670M Discrete-Class Graphics
-- 6GB DDR3 System Memory (2 Dimm)
-- 500GB 5400RPM Hard Drive
-- No Additional Office Software

Dan heb je een goede laptop voor wat jij er mee wilt.