Mijn Kobo e-reader doet het niet meer, Er staat: "Please charge your eReader" Dat heb ik natuurlijk gedaan, maar er veranderd niets... Wat te doen?

Kobo e-reader doet het niet meer

Toegevoegd na 10 uur:
Ik denk dat ik hem ook gereset heb, door minimaal 10 seconden een paperclip in het kleine gaatje te drukken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (2)

Kobo wordt opgeladen via een micro-usb kabel,
dus het eerste wat je kan proberen is een of andere lader,
of opladen via de usb uitgang van een computer.

Lukt het daarmee ook niet, is het een Kobo probleem,
en zal je aanspraak moeten maken op garantie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat mij lijkt is of de oplader of de batterij,Ik heb opgezocht dat de kobo e-reader goed bekend staat om zijn lange levensduur.dus idd toch misschien de oplader. en anders als je garantie nog hebt een idee om contact opnemen met de fabriek.