is maestro hetzelfde als mastercard?

ik wil minecraft kopen maar dat kan wel met mastercard maar ik heb alleen een abn-amro pas die is hetzelfde als maestro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
44.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hey Zuhtu.
Je kunt met paysafe card betalen voor minecraft te betalen.
je moet naar andere betaalwijzes gaan.
hopelijk is het nog niet te laat en kan je minecraft spelen
Amadea
5 jaar geleden
Denk je dat vraagsteller 6 jaar later nog op een nieuwe reactie wacht? De persoon is bovendien geen deelnemer van Goeie Vraag meer.
LeonardN
5 jaar geleden
De vraagsteller vast niet meer. Lezers met dezelfde vraag in 2018 wellicht wel.
Nu spreekt RagHorios wel de vrager direct aan, maar dat maakt niet zoveel uit, je kan er ook lezen: Hey, iedereen die met dezelfde vraag zit op dit moment... Overigens is zuhtu nog steeds deelnemer, anders had deze geen naam meer. Op dit moment is deze niet meer actief, maar dat zou morgen anders kunnen zijn.

Antwoorden (2)

MasterCard is een creditcard waarmee je bij vrijwel alle winkels en onlineshops kunt betalen zonder tussenkomst van de bank. Het verschuldigde bedrag wordt achteraf per maand geïncasseerd. Met maestro is hetzelfde als betaalpas en werkt bij de winkels en pinautomaten. Ook in het buitenland. Maar niet op mincraft, daarvoor heb je creditcard nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"MasterCard is een creditcard"
Nee, fout!
LeonardN
5 jaar geleden
Is goed in mijn ogen. Als men het heeft over betalen met MasterCard bedoelt men (of de webshop) een creditcard. De betaalkaart/pinpas-variant van MasterCard heet Maestro.
pbruins84
een jaar geleden
Nee, een Mastercard hoeft écht geen creditcard te zijn! Ik heb al jaren debit Mastercards gekoppeld aan mijn rekening. Sterker nog, vanaf volgend jaar worden alle Maestro passen in Nederland vervangen door Mastercard debit cards. Dan is de Mastercard debit kaart de nieuwe "PIN pas". Daarnaast bestaan er ook nog prepaid Mastercards. Dit zijn natuurlijk ook geen credit cards.
Maestro en Mastercard zijn allebei diensten van het bedrijf MasterCard Worldwide inc.

Mastercard is een creditcard, Maestro is een debetkaart. De betaalwijze van deze kaarten verschilt een klein beetje. De betalingen die je met een debetkaart doet worden namelijk gelijk van de rekening afgeschreven, die van creditcards niet.

Maestro is dus niet hetzelfde als mastercard.

Toegevoegd na 30 seconden:
Je moet dus een Mastercard aanvragen om Minecraft te kunnen kopen.

Toegevoegd na 31 seconden:
Je moet dus een Mastercard aanvragen om Minecraft te kunnen kopen.