Waar kan ik een batterij voor mijn bestuurbare auto kopen?

Er zit zo'n oplaadbare batterij in.
Hij heeft een aparte vorm en op internet ben ik hem nog niet tegengekomen.
Er staat op: 12 volt oplaadbare niMh-batterijen set voor radiobesturing.
Heb al een batterij maar wil er graag nog een omdat deze snel opgaat.

Weet iemand waar ik zo'n batterij kan kopen.
De meeste die ik op internet zie hebben een hele andere vorm dan deze.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De winkelier die de auto geleverd heeft kan ook aan losse onderdelen komen. Waarschijnlijk moet hij/zij die wel bestellen en zit er enige levertijd op.
jc54