kan me mobiel nog gemaakt worden zoja wat moet ik doen?

Ik heb gistere me mobiel in de wc laten vallen ik heb het toestel gedroogd en ik heb de sd card, batterij en sim kaart er al uitgehaald en gedroogd. het is een samsung galaxy gio. maar als ik nu de batterij ee in doe gaan de lampjes aan, zelf blijft het toestel uit. wat moet ik doen om het weer te kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan heeft waarschijnlijk je toestel het niet overleefd. De batterij heeft het wel gered, dat verklaard de lichtjes, maar een essentieel onderdeel van je toestel had waarschijnlijk minder geluk.

Laat hem nog eens een dagje (natuurlijk) drogen en probeer het dan nog eens. Geen succes? Dan kijken of je verzekerd bent voor zoiets en anders misschien nog een poging wagen op de garantie. Mochten beide gevallen niets opleveren, zul je de kosten voor een eventuele reparatie zelf moeten betalen of in het ergste geval zul je een nieuwe moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit een keer gehad met een Nokia.
Mijn geluk was dat het hartje zomer was, waardoor ik alle onderdelen volop in de zon kon laten drogen. Dat wordt nu een beetje lastig. Toch proberen, zoveel mogelijk uit elkaar halen, en alles laten drogen op de verwarming. Niet TE heet natuurlijk, leg eerst een theedoek op de radiator en daar de onderdelen op. En verder: 1 dag is niet genoeg - je moet het zeker 3 dagen geven, af en toe omdraaien. Dan heb je nog een (kleine) kans dat je toestel weer werkt. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je fatale fout was 't aanzetten.
een dagje of 2 in droge rijst lost elk (veel) vochtprobleem meestal op.
een pakje aldi-rijst kost 40 cent.....een Gio+2 dagen geduld?