hoe laadt je ps3 controller op via iphone oplader?

Hoe laadt je het op?
Je hebt die kleine doosje, waarin je in de stopcontact kan stoppen, en die andere een usb poort. Als je in die usb poort een usb kabel verbindt met daaraan een ps3 controller.
Waarom laadt hij dan niet op?

Stopcontact---doosje(iphone)-----usbkabel----ps3 controller

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In die doos zie je toch 2 dingen stop contact en die wite ding doe die aan ulkaar dan is het klaar dat is bij mij gebeurt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel die iphone oplader,
Als je een normale usb-kabel instopt
En je verbind dat weer met een ps3 controller
Waarom laat de controller dn nie op?

Het beste antwoord

Een goede raad: Gebruik alleen originele producten van Sony voor je PS3 en laad je controller op via de gebruikelijker manier; USB-kabel in je controller en in je PS3.
Indien door andere manieren of niet originele producten gebruikt of toepast kan je controller daaraan kapot gaat ben je je garantie kwijt.
Voor elk product altijd originele producten gebruiken, ookal werkt een niet origineel product of manier wel, de kans op defecten is des te minder met originele producten.

Greets,
SDFerker