heeft iemand ervaring met deze site :www.iparts4u.com ?

ik wil graag een extra langen usb kabel/oplader kopen voor mijn ipod en ik kwam op deze site: www.iparts4u.nl maar is deze site wel betrouwbaar? zo niet: weet je dan nog een anderen goedkope en betrouwbare site waar ik het kan bestellen?

alvast bedankt
xxx e

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zelf zou ik naar een Apple winkel gaan om het te vragen.

Het beste antwoord

Ik heb onlangs bij hun ook een bestelling gedaan en dat verliep perfect. Ik had 's middags rond 1 uur besteld en de volgende dag had ik het binnen. Volgens mij dus zeker betrouwbaar.