ik heb hulp nodig bij het overzetten van videomateriaal van een SONY camcorder DCR-HC53

het gaat om het bovenstaande type van SONY camcorder.
op de afbeelding staat die kabel die we erbij hebben gekocht maar weet iemand of dit wel de goede is.
ik gebruik windows 7/vista/XP maar weet niet welke drivers ik moet gebruiken of waar ik ze vandaan haal. de camcorder werkt met bandjes. de USB-poort in de camera werkt niet dus daarom hebben we deze kabel met een A/V R sluiting. weet iemand hoe ik mijn video's kan overzetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die kabel, heb je die bij Plentyparts of zo gekocht? Als je zo'n kabel koopt, zit er 9 van de 10 keer software bij, om alles te kunnen gebruiken.

Het beste antwoord

Hai,
Ik had het zelfde probleem. Deze camera gekocht omdat er usb op zat. Werkte niet, niet op vista en niet op xp, kreeg het niet aan de gang. Ik heb in mijn desktop een een firewire kaart gezet en nu werkt het wel. Als het om een laptop gaat kan je (bij sommige) een firewire insteekkaart plaatsen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik gebruik de sony dvd direct een stand alane dvd recorder welke ok double layers DVD opneemt .Deze heeft video audio in firewire en sony USB aansluiting type vrd mc 6