Ik heb onlangs een home cinema set gekocht en ik wil deze simpel met mijn computer verbinden via een usb kabel, wat voor kabel heb ik dan nodig?

Weet jij het antwoord?

/2500

Handigste in dit soort situaties is om de doos van de home cinema set waarin alle draadjes in moeten, mee te nemen naar de lokale computer boer, en dan zeg je: kijk, ik wil deze doos verbinden met aan de andere kant van het draadje een usb-kant. En dan zegt de verkoper: neem dit draadje. ...

dat kun je het beste via een "jack"-plug doen.. dat moet je in de voor/achterkant van je pc doen, ik raad een 3,5mm jack --> rca tulpstekkers aan

Je zult een USB naar audio-omzetter moeten aanschaffen, die sluit je op de USB van je computer aan en de uitgang van de adapter weer op de home-set. Heb je een computer met een audio-uitgang dan kun je die, praktisch zeker, direct op de home-set aansluiten. Neem de handleiding van het ding, of het hele apparaat, mee als je niet precies weet hoe al die plugjes heten. Het zou nog kunnen dat je home cinema set een USB ingang heeft, hoe die werkt en of die geschikt is om geluid mee over te dragen, is ook weer in de handleiding te vinden. Als het werkt is een USB-kabel voldoende. Let ook hier op dat je de goed plugjes gebruikt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100