Hoe krijg ik mn nummers terug??

Mijn songs heb ik verwijderd, en het zijn er 500. Nu wil ik ze terug, omdat ik een andere ipod wil. Ik heb geen zin om alles opnieuw te downloaden. Hoe doe ik dit? Ik heb ook al prullenbak geleegd, of kan ik ze toch nog terughalen?
Plz help!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je al je prullenbak hebt geleegd kan je niets meer doen om het terug te halen tenzij dat je het nog op een cd hebt staan kan je het er terug opzetten of als je het gedownload zou hebben zou het misschien nog in het programma kunnen staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi manon1998,

zelfs als je de prullenbak al hebt geleegd, is er nog een mogelijkheid om de nummers terug te halen
je mag dan NIET(S) op de schijf schrijven!!
er bestaan programma's zoals 'unerase' en 'rescue'
daarmee haal je gewiste bestanden terug.
dit geldt voor een PC op Windows, hoe het met Ipod en andere Apple computers gaat weet ik niet, maar vermoedelijk bestaan daarvoor soortgelijke programma's
veel suc6
groeten, Dré