Is er in Nederland een stofzuiger te vinden die _geen_ herrie schopt?

Maar die uiteraard nog wel prima kan zuigen.
Ik wil een stille; mijn oude kan in de prullenbak.

http://www.goeievraag.nl/vraag/hoor-gaat-stofzuigen-eerste-instantie.37043

Toegevoegd na 57 minuten:
Zo stil, dat je ook rustig 's nachts kunt zuigen - zonder dat de buren (tussenwoning) daar wakker van worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor het promoten van mijn vraag ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben een Dyson Baby, die maakt vrij weinig geluid en zuigt als een wilde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Biertje: daar was 't 'm echt niet om te doen, hoor :). Het was wel de aanleiding, dus vond ik 't wel logisch om dat er bij te zetten.
@Stippel: thx; dat mag je waarschijnlijk ook wel als antwoord geven - ik denk niet dat dat door een moddereter verwijderd zou worden.

Antwoorden (8)

Het is en blijft een apparaat op stroom ,ik denk dat het niet bestaat neem de föhn een mixer de motor zorgt toch voor het lawaai ,zelfs de kruimeldief hoor je .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doodgewoon nee ! s, nachts moet een ieder slapen, of buitenshuis werken. Ik ben overgevoelig voor geluid en ik heb gezocht tot ik een ons woog naar een stille stofzuiger. Dit is niet gelukt, maar waarom wil je nu toch s,nachts stofzuigen? Probeer anders eens dove buren te vinden. Maar zonder gein, ze bestaan niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot nu toe heb ik m ook nog niet gevonden. Dus gat in de markt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 2 maanden geleden de ZUS G3000 (Electrolux) gekocht en ben daar heel enthousiast over. Zeer STIL, gebruikt maar 1250 Watt. Hij is dus ook heel MILIEU vriendelijk. En hij zuigt ook zeer goed!
Er is ook een nadeel: de zakken zijn klein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is psychologisch. Er zijn namelijk best stofzuigers die maar heel weinig lawaai maken, maar wat willen de meeste mensen niet ; ze willen HOREN hoe hard hij zuigt ! Dus ook al zéggen we een stille stofzuiger te willen, slechts een enkeling wordt daar ook echt goede vriendjes mee. En daarom maken de meeste stofzuigers gewoon lekker veel herrie. Dan hoor je tenminste dat-ie zijn werk doet.

Zelf heb ik een stofzuiger waarvan ik de zuigkracht kan instellen. Op de laagste stand zuigt hij meer dan prima, maar inderdaad heb ik ook de neiging hem zo hoog te zetten dat hij het laminaat van de grond zuigt, omdat ik dan pas het 'idee' heb dat hij het doet. Nonsens natuurlijk.

(Het is een Philips Universe, helaas alleen nog tweedehands te krijgen, maar zo stil dat je het in de huiskamer echt niet hoort als ik de trap aan het stofzuigen ben. Je kunt zelfs gewoon met elkaar praten als hij aanstaat).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat geen stofzuiger die geen geen herrie schopt, aangezien herrieschoppen een andere betekenis is voor huishouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben een Dyson Baby, die maakt vrij weinig geluid en zuigt als een wilde…
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,maar ik dat er in de toekomst wel stofzuigers zullen komen die geen herrie schopt (of een laag geluidje maakt)dan die van nu.

Toegevoegd na 41 seconden:
Nee,maar ik denk dat er in de toekomst wel stofzuigers zullen komen die geen herrie schopt (of een laag geluidje maakt)dan die van nu.