Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn pc wilt niks meer installeren, wat moet ik doen?

Als ik een spel in mijn CD/DVD input steek ziet mijn computer hem wel. hij doet geen autorun en als ik hem dubbel aanklik in deze computer doet hij ook niks. wat kan ik hier aan doen? ik heb al een windows update gemaakt, probleem niet verholpen. iemand die weet wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
588

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Misschien is er iets mis met windows installer... Kan je helemaal niets meer installeren of kan je geen CD/DVD installeren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan helemaal niks meer instaleren, wel een demo ofso van Internet gedownload maar niks meer dat met CD/DVD moet :(
Dit is een nieuwe beveiliging van windows (doorgevoerd met een eigenlijk niet meer echt zo recente update).

Een autorun wordt namelijk als onveilig beschouwd.

Open gewoon het aurorun-bestand en kijk welk bestand deze autorun zou starten. Dan kan je daarna dit bestand handmatig starten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik dat doe, dan gaat me CD drive veel geluid maken (het geluid dat hij maakt als hij een CD of DVD leest) en er gebeurt niets. terwijl hij en DVD wel gewoon af kan spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tiens, iets mis met windows dan misschien? Al eens sfc /scannow geprobeerd?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding